Shopping.....

Jag tänkte jag skulle försöka undvika dagens outfit eftersom det inte intresserar mig ett dugg vad folk har på sig (om de inte har en väldigt speciell och rolig stil, a la decora eller något sånt), men några av er tycker att det är roligt att läsa om sånt också, så här kommer en bild på dagens outfit, vilket också var kläderna jag shoppade i torsdags.
Inga snygga posebilder här inte!! Här används kort som tas när man inte är beredd ;)



Jag fyndade och köpte två par jeans från H&M för 50:-/st! Vilket kap! Det var den utgående modellen Flary, som jag gillar.
Inser att de inte gör underverk med tjockleken på mina ben, men vad sjutton, de är sköna iallafall. och mina fötter ser små ut iallafall, haha!
De var i en storlek för breda för mig, men vad sjutton. För 50:- så kan jag leva med det!

Sedan köpte jag en tröja på Gina Tricot. Jag köpte nyligen en likadan vit, men då hade jag tagit storlek XS. Den här gången råkade jag ta fel och tog Small, så den är lite för stor.

För att fördriva lite tid innan jobbet började, så slank jag in på Body Shop för att lukta lite på alla goda Body butter. Jag hade en forut i form av Brazil nut, som jag tyckte luktade jättegott. Den doften hade tydligen fått ge plats åt de nya sorterna Moringa och Lemon, som visserligen också luktade gott men inte lika...
Med en väldigt trevlig (och uppenbarligen duktig också) försäljare så blev jag 3 bodybutter rikare (och en hel del fattigare i plånboken).



Men de luktar ju såå gott, och jag är redan beroende! haha!
Det blev ett 3-pack med mindre burkar (svårt att välja ju!). Den nya doften Moringa, samt Coconut (mmmmmm) och Strawberry (också mmmmm).
Och de hjälper faktiskt bra för mina torra händer!


Kommentarer

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0