I wanna really be dead

Fick en kommentar på om jag kunde rita döskallar..... tja, det var längesen jag provade så jag kanske är duktigare nu förtiden, men här kommer iallafall ett gammal cd-omslag som jag gjorde 1998.

Med inspiration Spice Girls förstås..... Fast Spice Skulls (dock tog scannerna bort Skulls.... syns knappt).



självklart finns det låtar på baksidan också.....
Spice Up Your Graveyard (Spice up your life)
Wannabe Dead (wannabe)
2 Become Phychos (2 become 1)
Evil Thing (Love thing)
Drive Over (move over)
Something Kind of Bloody (something kind of funny)
Kill It (do it)
Too Much Sweetness (Too much)
Say you'll be Dead (say you'll be there)
Viva the Devil (viva forever)

Tell me what you want, what you reallt really want?
I wanna, I wanna, I wanna really really really, wanna really be DEAD!


Kommentarer
Luffi

hey! allt bra med dig? kram luffi

2010-03-03 ~ 10:38:07
URL: http://www.luffi.se
Ida

Ja det gick bra faktiskt :) Kul, eftersom de var så otränade trodde jag inte att vi skulle ha någon chans alls.



Jag tror att jag har sett bilden någon gång förut när vi haft möte :P Den är snygg!



Kramar Ida

2010-03-04 ~ 12:37:20
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0