Har beställt lite grejer...

Tänkte att jag skulle beställa mlite grejer från HM för första gången..... Ville ha en bikini som fanns där, men nu var just min storlek slut. Typiskt!! får hoppas det kommer fler in...

Men det blev en jacka iallafall, och en t-shirt och en väska.
T-shirts brukar alltid gå på, men jackan är jag nervös över. Man vet ju aldrig hur de är i storlekerna. Framförallt ärmarna brukar kunna vara för korta... Håll tummarna att den sitter bra!





Men jag är lite putt för bikinin..... ville ju ha den! suck... Får hoppas att den kommer in på butiken om inte annat.


Kommentarer
linnea

snygg skinn jacka!

2010-03-22 ~ 16:58:19
URL: http://linneano.bloggplatsen.se
Ida

Kul med nya kläder!



Viktklubb fungerar som så att du skriver in allt du äter och så räknar datorn ut åt dig hur många kalorier du får i dig, du får ett visst antal kalorier du ska äta varje dag för att gå ner i vikt. Om du motionerar skriver du in vad du har gjort och hur länge så räknar datorn ut hur många kalorier du har förbränt. Det finns också ett motionsprogram där du får välja vilka aktiviteter du vill göra och så väljer datorn när du ska göra det och hur länge samt hur ansträngande passet ska vara.



Så i princip har de allt man kan tänka sig. Övningar, recept, forum mm. Jag tycker att det smartaste är deras "kurvor" där man ser i tabeller hur mycket man har tappat i vikt, BMI och midjemått. Det peppar en att fortsätta gå ner i vikt.



Så om du vill ha hjälp att gå ner i vikt eller vad du vill göra så finns verkligen allt på Viktklubb. Me like :)

2010-03-22 ~ 19:20:04
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Jonna

Snygg jacka! Vad kostade den?

2010-03-23 ~ 12:24:13
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0