Dödsroligt

Lilla T berättade att när pappa var liten så fanns inte han.

Lilla T: Fanns du då?
Jag: nä, iinte när pappa var jätteliten, men när han var 4 år då fanns jag.
Lilla T: och när du var 4 år?
Jag: då var pappa 8.
Lilla T: och när du var 8?
Jag: då var pappa 12.
och för att korta av historien lite så fortsatte det iallafall upp i åldern tills lilla T var född, och han började fråga om sig själv istället....
Lilla T: och när jag är 47?
Jag: då är mamma... hmmm... 70..
Lilla T: och när jag är 70?
Jag: då är nog mamma död.
Lilla T: och när är jag så gammal?
Jag: vaddå? När du är död?
Lilla T: Ja?
Jag: Det vet jag inte, man vet inte när man dör.
Lilla T: blir man begraven då?
Jag: aa...
Lilla T: MEN DET ÄR INGE ROOLIGT!!!!!

Nä.... vad ska man svara på det?


Kommentarer
Ida

Haha hur bra som helst ;)

2010-03-23 ~ 23:13:22
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0