Discotjej

Nu har jag tagit råd från flera personer och nu har jag äntligen börja skriva upp roliga saker som lilla T säger i ett block. Hade nästan funderingar på att göra en mammablogg med roliga saker som han säger, haha... Men det ska jag bespara honom, hihi....

Men några citat kan jag ju bjuda på i den här bloggen iallafall.... här kommer ett.



Lilla T och jag satt på golvet i hallen. Lilla T var lite kramig och skulle klättra på mig, varav han stökade till mitt hår extremt. Jag såg mig i spegeln som var på väggen brevid...


Jag:
Vad snygg jag blev i håret nu!
Lilla T: Ja, nu är du en discotjej!



Kommentarer
Ida

Gullunge :) Barn säger så mycket härligt, smart att skriva ner det för det är nog roligt för honom att se när han blivit vuxen :)



Jag kan tänka mig att det blir protester om man åker för mycket till tävlingar, men man har ju längtat så mycket nu efter den här hemska vintern! Såg att du ska till Uppsala på lördag, hoppas att det går bra :) Jag jobbar så jag ska tyvärr inte dit. Hade varit skönt att slippa köra så långt.



Kramar Ida

2010-03-14 ~ 11:57:57
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Snart pappa.

Hoppas du har haft en fin lördag. gjort något speciellt, som kanske kollat på melodifestivalen? Visst har vi tur med vädret idag, när soler skiner som den gör?

Yes, vi har namnförslag, och det finns på kategorierna. Där finns det namn som vi har i våra tankar :)

2010-03-14 ~ 15:10:39
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0