Coca cola for life

Jag älskar Coca Cola.... i alla former... nästan iallafall!
Idag var jag sugen på en Vanilla Coke, men den var slut så jag fick ta Cherry. Funkar bra det med!


Nu ser ju Cherry Coke ut så här....




men när jag var yngre såg den ut så här.... någon som kommer ihåg det?



Coca Cola Cherry kom ut första gången 99 år efter original-colan, dvs 1985.
Kikade lite på vilka sorters cola det funnits, och bland annat har det funnits coca cola C2 och M5. Undrar vad de hade för smak? De fanns iallafall bara i vissa länder (inte Sverige).
Coca Cola Lemon eller om det var Lime (har funnits båda) minns jag, och den tyckte jag var helt okej. Men det har även funnits Coca Cola Orange i England. Och Coca Cola Light Sango (smak av blodapelsin) i Frankrike och Belgien. Det låter blääk.... eller kanske som bilden nedan: Coca Cola Bläk, hahah


  


Coca Cola Raspberry fanns i Nya Zealand. Den lät god tyckte jag. Eller lite spännande iallafall!
Mera Coca-Cola sorter hittar du här!


Vilka Coca Cola har du smakat? och vilken låter minst god?


Kommentarer
Stina

Sv: Hahah, ja det skulle nog se kul ut om du hade storlek 37 i så fall :P Fast jag skulle kunna ha det, jag är bara 170 cm lång! ^^



Cherry coke är den godaste läsken! Jag kommer ihåg när den såg ut sådär med svart och rött :D

2010-03-12 ~ 19:17:55
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0