Tacos, vin, panacotta och singstar

Träffade tjejkompisarna igår hemma hos N för lite tacos, vin och singstar. N hade fixat ihop massa tacosgrejer och en supergod panacotta till efterrätt. Hur gott som helst.
Vi sjöng Singstar tills rösterna inte pallade längre... herregud vad ont i halsen jag hade i morse när jag vaknade! Hemskt lät det, men kul var det!

Gick vidare ner på stan för att gå på BMB, men det var otroligt lång kö, så vi slog på stort och gick på Oliwer Twist. Där var det rätt tomt på folk istället till en början, men vi hade riktigt kul faktiskt. Och så fick vi ju dansa till Dirrrrrty!



Söndagen har jag spenderat till att vara väldigt trött och sliten.... drack mig antagligen en halv drink för mycket....


Kommentarer

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0