Italiano!

Sådär, då har man skottat och skottat så svetten flödat. Ungefär... Så otroligt skönt med en dusch efteråt!
Så nu sitter jag här framför datorn med hår som ser ut som dreads (don't mind at all) eftersom jag inte orkat fönat och donat ännu.
I eftermiddag ska jag och J med familjer hem till farmor och farfar och bjuda dem på middag som vi gav dem i julklapp.
Det blir en liten italiensk buffé, som vi tar med hem till dem. Ska bli gott. Italienskt och grekiskt är nog mina favoritnationaliteter vad gäller mat! Mums!


Vilka länder har godast mat tycker du?







Kommentarer
Ida

Håller med där, italiensk och grekiskt är sjukt gott! Men när det kommer till onyttiga bakverk och sånt är USA helt klart favorit :)



Kramar Ida

2010-02-19 ~ 13:34:05
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0