casa de fiammiferi.....

Sådär... nu har jag efter en tids bloggpaus startat upp på nytt, men en helt ny blogg.

Vem är jag?
Jenny heter jag, och är en tjej född i Västerås, men som numera hittat mitt lilla drömhus ute på landet, där jag bor tillsammans med min familj; min kille T och vår lille son T.

I min blogg kommer jag främst att visa upp mina små verk, då jag nyligen dammat av ritblocket. Jag har ritat i hela mitt liv och ända sen jag gick på lekis så sa alla att jag skulle bli konstnär som vuxen. Riktigt så har det inte blivit, och under tonåren så lessnade jag på att rita.
Nu har jag börjat igen, High school komedier är jag också lite galen i, när jag inte sitter och beundrar alla Tim Burtons verk. och jag hoppas på att utvecklas lite mera nu.
Min stil är, och kommer nog alltid att vara, tecknade figurer! Det där med att rita porträtt har aldrigt varit min grej, men det finns det å andra sidan så många andra som hanterar såå mycket bättre än mig!

När jag inte orkar rita, så shoppar jag gärna. Kläder och roliga prylar. Jag gillar personliga stilar, och ändrar min egen stil efter humör.
Jag har en passion för Sanrio-figurerna (såsom Hello Kitty) och hela Kawaii/fruits/decora-stilen. Gwen Stefani är en stilförebild för mig, och jag är en riktig geek vad gäller Tim Burtons filmer och 90-talet (framför allt musiken och de sköna feel good-filmerna).


Kommentarer
anna

sv: nej usch katie holmes glömde jag ju, hon är hemsk!

2010-02-16 ~ 15:28:14
URL: http://addspirit.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0