Äntligen!



Jag såg att Alice i underlandet trailern hade börjat visats på TV nu, så jag surfade snabbt in på SF's hemsida för att se om det gick att beställa biljetter. Så nu är det bokat och klart! Tjohoo! Den 3:e mars går jag och T och ser våran efterlängtade Alice i Underlandet!

jag älskar både Disneys Alice i underlandet samt alla Tim Burtons filmer, så det här kan ju inte bli så mycket annat än bra! Dock är både jag och T lite rädda för att Tim Burtons ska lagt sig till med en massa datoranimerat, för då kan det bli skit av det...
Vi får se!

Någon mer som ska se på Alice i underlandet på bio?



Kommentarer
Sara ~ Candis

Pojkvännen och jag ska se den :D men såg bara tider för 3:e - 4:e och den skulle ju ha premiär den 5:e ifrån början haha helt förvirrad.

2010-02-17 ~ 15:48:35
URL: http://candis.se

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0