Spooooky!

Kollade på Paranormal Activity igår, och den var kuslig som fan! jag hade nog förväntat mig mera läskigt men jag är ganska tacksam att den var som den var och inte värre... hihi... för då hade jag inte kunnat sova!
Jag tyckte filmen var klart sevärd, om man gillar kusliga filmer, och i stil med Blair Wich Projekt (den här var dock inte lika fladdrig som Blair Witch, eftersom de många gånger hade kameran på ett stativ).

Det fanns ett alternativt slut med på hyrfilmen så vi kollade båda sluten, men jag måste säga att det "riktigs" slutet var bäst (och läskigast!).



Kolla trailern..... ser ni där täcket börjar fladdra? Något liknande har hänt mig, vid två tillfällen. Ena gången vaknade jag av att det "blåste" som sjutton på mina fötter. Jag trodde då att fönstret stod öppet, och jag inte hade täcke på benen, men det hade jag. Den andra gången blåste det inget men jag hann snabbt se en mänsklig gestalt i täcket! Scary!

Trots att jag tror stenhårt på spöken och så, så vill jag ändå inte riktigt tro att det hände mig.... trots att jag inte har någon annan förklaring.
I min första lägenhet hade affisherna en benägenhet att ramla ner från väggarna. Och de gjorde de jämt samma natt allihopa. Skitskumt!

Har du varit med om något spooky? tell me!!!


Kommentarer
Jonna

Jag både tror och vill inte tro på spöken. Men det har hänt för mycket hos mig för att jag INTE ska tro på dem.

Här i förra veckan satte sig någon på mig på natten. Det kändes som en liten lätt tant, fast jag kunde inte SE någon.

Men det satt någon på mig, det KÄNDE jag.

2010-04-10 ~ 18:09:54
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0