Fyller på önskelistan

... för nu närmar det ju sig födelsedagen. en månad kvar (och en dag...)....



Hello Kitty hörlurar från Teknikmagasinet, 399:-




Paramores album All We Know Is Falling, 99:- på cdon



Body butter från Body Shop, med lukt av Cocoa eller Coconut (Coconut har jag redan en liten burk av, men den lär ta slut snabbt....) (165:- för 200ml)


En ny Harajuku Lover parfym... mest för att de är så söta. Jag har redan G, så någon av dem andra. Möjligen Lil'Angel. 279:- hos Nordicfeel (eller 229:- på taxfree)




Hello Kitty Pez, som finns på Toys R Us. Tror den kostade 179:-






sandalett(eller vad kallar man en sån här?) från Din Sko, 449:-


Muffinsplåt, finns på Ica Maxi för 129:-


Springform, finns också på Ica Maxi för 129:-



 

finns inte Paramore nånstans så vore det trevligt med No Doubt "Everything in time" eller The Donnas "Greatest Hits vol 16"





Sen vore det ju alltid trevligt med fler presentkort från Ticket :D




för dyra grejer?

Jag behöver en ny hålslagare också..... min har gått sönder.....




Kommentarer

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0