Why?!?!

Såg en döäcklig film igår.... Jag har en gång i tiden gillat skräckisar, men förr var de ju bara kusliga och man satt och hoppade till.
Numera göra ju bara äckliga tortyr-o-splatter-filmer, som endast verkar gå ut på att tortera oskyldiga människor på mesta vidriga sätt...

Sådan var alltså filmen jag såg igår. The Collector. Den var inte bra någonstans. Jag satt bakom handen större delen av filmen. Rädd, nej... Men äcklad, JA!!! Magen vänder sig typ ut och in på en, och jag hade spykänsla under hela filmen.

Att se en kort frekvens på någon som fått tungan avklippt kan jag med. Men inte att se när den blir avklippt! Så vidrigt! Nu vet jag inte ens om det där hände, för där åkte filten upp över huvudet.... hihihi

Förut var Tandläkaren och Strangland mina värsta skräckisar, men de är ju rena viskningarna mot Saw-filmerna, Hostel och nu den här..... De som gör såna här filmer kan ju inte vara riktiga i huvudet själva.....



Filmen handlade om en kille som skulle fixa pengar för någon skuld hans familj hade, och bestämde sig för att råna en familj han hade varit och jobbat hos, då de skulle på semester.
Men någon har redan hunnit dit före honom, och han har dessutom gjort huset omöjligt att ta sig ut ifrån.

Damn you B som alltid tar med äckliga filmer till oss..... Ikväll ska T och B se någon film som heter The Last house on the left hemma hos oss, och förstår jag rätt så är det också en massa äckel....
Suck.... jag får väl se den med... Men sen ska jag aldrig se några såna där filmer mer! Min mage pallar inte det! Tacka vet jag kusliga spökskräckisar, om jag ska se skräckfilm. Fast då kan jag inte sova sen, hahaha....

High School-komedier och romantiska Feel good-filmer rules!


Kommentarer
Snart pappa

mysig blogg.Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin. Hoppas du gör det desamma om du gillar en graviditetsblogg som kille bloggar om =)

Yes det är vårt första barn tillsammans.

2010-03-13 ~ 15:46:35
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Jonna

Har du sett Paranormal Activity?? En av dem vidrigaste filmerna jag har sett, o jag har sett mycket skräck. Den var inte äcklig eller blodig, bara fruktansvärt läskig!

2010-03-14 ~ 10:10:04
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
Ida

Usch sånna där tortyrfilmer kan jag verkligen inte med! Finner inte alls det underhållande i att se en sån film. Håller med dig där, de är de spökliga skräckisarna som är riktigt kusliga!



Kramar Ida

2010-03-14 ~ 11:38:15
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0