Varför!?!

Varför?! Varför måste det snöa? hela tiden? Jag blir tokig!!! T var ute och skottade ner snö från taket igår, så det är jättestora högar på hela våran tomt nu. De kommer ju försvinna till juni typ....  Jag blir bara arg och deprimerad när det aldrig slutar!
Lite positiv var man ju i helgen iallafall, när det var plusgrader. Men det varade ju inte länge tyvärr.....

Nä nu vill jag boka våran resa! Det blir nog Grekland, men vi får se....




Här är Wilhelmina. Hon fick namnet från att jag tyckte hon påminde en gnutta om Wilhelmina Slater i Ugly Betty. En smula iallafall?
Willie är ritade med en vanlig stiftpenna på ett A5. Bild från 2009.


Kommentarer
placebohoe

Jajamen Alice på onsdag :) Längtar som en galning ^^ Jo jag förstår att det är svårt att välja favoriter bland alla hans filmer som är så otroligt bra ^^ kram

2010-03-01 ~ 12:05:22
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0