Sorry....


Varken bloggandet eller ritandet är på topp just nu. Jag har alldeles för mycket andra saker i huvudet just nu...
Denna vecka ska jag:
skaffa gymkort,
träna,
klippa mig,
köpa påskägg,
träna kaniner,
gå på påskmiddag,
och ja jobba såklart.

Har precis kommit in efter att ha städat kaninburar och tvättat två maskiner med tvätt. Och så en paus med Top Model 10. i looove Anya.
och ikväll börjar cyle 13, missa inte det!

Den här teckning, by the way, heter Evil fairy och den ritade jag under 2009. Jag hade precis skaffat ett set med bra pennor, så jag testade mest....


Kommentarer
Stina

Sv: Coolt! Du borde visa bilder på allihop! ^^ Åh, jag gillade verkligen punk-popplarna :D

2010-03-31 ~ 22:40:09
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0