Solbrillor och Subs

Idag hoppade jag träningen.... fy mig! Men jag hade faktiskt ingen lust idag. Småsnorig, lite nysig, lite lätt halsont och så röda veckan på det. Nää.... jag stack till stan istället.
Skulle kika om bikinin från HM som jag ville ha hade kommit in. Det hade den inte.... men däremot den modellen fast i en annan färg. Den kommer väl, förhoppningsvis.

Hittade iallafall ett par solglasögon istället, som jag köpte. Stooora svarta.

Avslutade besöket i stan med en lunch på Subway tillsammans med T. Andra gången jag ätit där. Första gången var jag inte överförtjust, men denna gång var det riktigt gott (hade ju en köp 2 betala för 1-kupong som jag var tvungen att utnyttja!)




istället för jympa?


Kommentarer

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0