Så här känner jag mig

inte idag.....



för jag känner mig GLAD! Glad att våren är på gång. Tror jag iallafall. Jo, det måste den vara!
Nu ska jag städa lite, åka ner på stan och shoppa lite, och sedan jobba ikväll. Sedan blir det två dagars ledighet!


Och vad är det där för otäckt skrälle ovanför?
Jo, det är ju min Wrath-docka, från Living Dead Dolls 7 deadly sins-serie. Alltså dödssynden Vrede/Hämnd.


Det här är min samling nummer 3..... Min dyraste samling (om man jämför med badankor och PEZ-gubbar), så där äger jag bara tre stycken än så länge.

Wolfgang, Wrath
och Arachne.





Kommentarer
Jonna

Å fy! Jag skulle inte våga sova om jag hade såna där hemma!!

2010-03-15 ~ 19:29:12
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
linnea

sv: haha okej :) jo jag har faktist tänkt ta i underläppen :) fast ska gö de lite fram över tror ja :) länkbilden var cool, sån piercing hade varit tufft o ha.. fast skulle fastna överallt :'D



skriv gärna en åsik angående inlägget om mitt hår :D

2010-03-15 ~ 21:07:38
URL: http://linneano.bloggplatsen.se
Jessica

JENNY, Dom där är fatist otäcka.. haha :D

2010-03-16 ~ 22:10:21

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0