Not a big fan

av Evanescence, och alla andra liknande band. Finns några bra låtar, men det blir jobbigt att lyssna på i längden tycker jag. Nightwish gillar jag bäst iallafall, fast då med den förra sångerskan Tarja. "Nemo" älskar jag.

Men det finns en låt med Evanescence som jag gillar mycket också....



Annars lyssnar jag mest på rock, av diverse slag, och även ska, reagge och grunge.
Det jag inte alls lyssnar på är hiphop, det mesta r'n'b och så trance. men det finns alltid undantag av allt!

Vad gillar du för musik?


Kommentarer
Erika

Jag gillar evanescence de är en av mina favoriter. Nightwish är också bra, men där gillar jag den nya sångerskan bättre än Tarja. Tvärt om mot dig alltså ;)

Jag lyssnar på rock, pop och lite annat blandat.

Lyssnar inte på dansband och trance.

2010-03-27 ~ 19:47:03
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Erika

Hur har söndagen varit? =)

2010-03-28 ~ 20:03:24
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0