Min helg....

...Har bestått av after work med jobbet på fredagen. Mat på Bishops. Roligt!
Blev lite för mycket dricka än vad jag hade tänkt mig.... men det finns ju så mycket goda drinkar... hehe...
Hade tänkt följa med till BMB också, men jag vände i dörren. Det var nästan inga där inne alls, och jag fick välja på att ta sista bussen hem kl 00.05 för 22 kronor, eller åka taxi lite senare för 300-400 kronor. Så jag valde bussen....

Upp på tävling på lördagmorgonen (det får ni läsa om på den andra bloggen), för att sedan komma hem en snabbis innan vi åkte ner till Strike för att bowla med lilla T, och ett par till kompisar som har barn.
Jag började med en strike...... men sen gick det utför.... Hade superdålig bowlingdag! Men det var skitsamma, för det var för lilla T som vi åkte ner. Han hade ju aldrig provat förut. Han vann iallafall ;)

Vi avslutade dagen på Pizza Hut, och alla tre var helt sanslöst trötta! Så direkt vi kom hem så gick vi och la oss i sängen. Fastnade framför Den Gröna Milen, men ensam vaken slog jag av tv:n vid tolv, för då orkade jag inte längre (den är ju så låååång.... hade ändå tagit mig igenom 3 timmar av den!).
Så då var det gonatt.

Och söndag = jobbdag.


Kommentarer

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0