Haha, jag slapp!

Det blev ingen skräckis till igår!
Istället hamnade vi, lika otippat varje år, framför Melodifestivalen. Det är konstigt... varken T eller jag är intresserade (okej, jag kanske är lite mer intresserad än han iallafall), men ändå råkar vi se det varje år.

Jag tippade på att någon av Salem al Fakir, Anna Bergendahl eller Erik Saade skulle vinna, och jag fick ju hyfsat rätt. Vann gjorde Anna (jag gillade nog hennes låt bäst också), Salem kom tvåa och Erik trea. Men jag måste ju säga att MANBOY, MANBOY, YOU CAN CALL ME MANBOY är den enda av låtarna som jag kommer ihåg. Och den sitter som ett klister! gaaaah!
Dock tyckte jag att Erik körde lite för mycket Måns Zelmerlöw stuk, både på låt och typ av framträdande. Och då tycker jag faktiskt att Måns var bättre med både Cara Mia och Hope & Glory.
Fasiken vad jag kan om Melodifestivalen! gah igen...
Jag har lätt för att komma ihåg låtar, och saker om musik. Det är allt..... hihihi

Sen började vi titta lite på Wedding Singer. Jag lånade ut den dvd:n till L i förrgår, och så gick den på tv på lördagen, haha.... Men den är ju så jäkla skön!









Kommentarer
Stina

Sv: Ja just ja, jag minns de glassarna! Man fick ett klistermärke med dem också ^^



The Wedding Singer är en av mina favvo-filmer :D

2010-03-14 ~ 22:22:53
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0