Begravd

i läsning....
N prackade på mig en massa böcker idag (och jag är inte någon bokmal, det ska gudarna veta!), som hon tyckte att jag borde läsa.
Jag tyckte att det var bäst att bara ta en, eftersom det antagligen skulle ta år och dar för mig att lämna tillbaka dem, haha...

Men om jag lyckas läsa böcker, så måste de vara ruskiga! Pojken som kallades Det var en sådan bok, sannhistoria och allt. Den var utläst efter 2 timmar. Det slår jag nog aldrig.... brukar ju ta ungefär en månad för mig att läsa en bok....
Iallafall så fick jag med mig den här! Någon som läst den?



Även det är en sannhistoria och den handlar om belgiska Sabine, som var tolv år när hon kidnappades av pedofilen Marc Dutroux som redan hade dödat fyra flickor. Sabine som överlevde, berättar sin historia och om vägen mot att kunna gå vidare i livet.


Kommentarer
Ida

Jag har läst den boken. Hemskt otäck. Fast som alla biografier är jag inget större fan, de kommer aldrig bli lika bra som en bok skriven av en riktig författare.



Kramar Ida

2010-02-18 ~ 21:03:48
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0