Ja, jag är nog död

Död eller helt fantasilös.....

men jag kan ju berätta vad jag har gjort i påsk iallafall....

Skärtorsdagen så jobbade jag....

Långfredagen
så tränade jag först, sedan åkte vi till mamma och pappa och åt lunch, för att sedan åka hemåt igen och över till våra grannar för en middag där.

Påskafton
jobbade jag igen, och direkt när jag slutade så kastade jag mig iväg till Restaurang Real för lite påskbuffé som farmor och farfar bjöd på. Fick ett stort påskägg av mamma och pappa, men jag var faktiskt (otroligt nog) inte alls sugen på smågodis den dagen.
Skottade av den sista snön från altanen, och gick en promenad med T samtidigt som lilla T cyklade. Det luktade grillat lite här och var... mmmm..... Härligt väder och det kändes verkligen som vår!
Det blev en lugn kväll, med Harry Potter på tv:n.

Påskdagen ... är idag och jag sitter på jobbet. Det är väldigt tyst... Och direkt efter jobbet blir det middag igen, denna gång hos T's föräldrar.

Annandag påsk.... är hela familjen lediga och hör och häpna inget planerat! Kanske blir en shoppingrunda om något är öppet.

Hoppas ni haft en bra Påsk!


tycker fortfarande att den här bilden är lika rolig.... hihi


Kommentarer

Namn:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0